خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد؛

جذب ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های اقتصادی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۸۰۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از جذب ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات تکلیفی، اشتغال خانگی و تبصره ۱۸ در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغال روستایی در سطح استان قزوین در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در مراسم تقدیر از نخبگان جامعه کار و تولید استان اظهار کرد: این میزان جذب اعتبارات در بخش‌های مختلف اقتصادی استان کارنامه قابل دفاعی بوده اما انتظار ما در حوزه‌های تعاون، کار و صنعت در سال جهش تولید بیشتر از این است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: امیدواریم با دستور ویژه مدیرعامل بانک توسعه تعاون بتوانیم افزایش سطح این تسهیلات را در برش استانی داشته باشیم و موتور محرکه صنعت اشتغال خانگی را در استان قزوین با همکاری بانک توسعه تعاون به گردش درآوریم.

گروسی ضمن تقدیر از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: کارگران بدون اغراق زیربنا و خمیرمایه توسعه کشور در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و... هستند و باید در سال جهش تولید نقش برجسته‌تری را نسبت به سال‌های قبل ایفا کنند.

وی با تاکید بر ارتقای جایگاه کارگران در استان، اضافه کرد: باید نگرش‌ها نسبت به جامعه کارگری استان تغییر یابد چون در این صورت می‌توان برای رفع نیازها و نقاط ضعف آنها اقدام کرد.

در ادامه این مراسم از پنج تن از کارگران برتر استان با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز