خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر :

پروژه‌های عمرانی اهر نباید به بهانه کرونا تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۹۸

فرماندار اهر گفت: پروژه‌های عمرانی نباید به بهانه کرونا در این شهرستان غیر فعال و تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،زاهد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با بیان این‌که پروژه‌های عمرانی شهرستان اعم از ملی و استانی در زمینه‌های مختلف نباید به بهانه کرونا غیرفعال و تعطیل شوند،گفت:  این پروژه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های فنی و عمرانی خود ادامه دهند.

وی همچنین از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریالی برای احداث بزرگراه اهر به مشکین شهر خبر داد و افزود: طول این بزرگراه ۴۰ کیلومتر از مسیر شهرستان اهر است که ۲۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده و تاکنون نیز در هفت کیلومتر آن عملیات خاکبرداری، خاک ریزی و بتن ریزی انجام شده است؛ انتظار داریم مسئولان در جهت تسریع این پروژه تمام موانع و مشکلات آن را رفع کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در این شهرستان، گفت: با تشکیل کمیته‌ فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، شهر به هشت بلوک مجزا تقسیم بندی و مدیریت‌های لازم از سوی مراکز بهداشتی انجام شد و خوشبختانه به نتایج ارزشمند و هدفمندی رسیدیم.

محمودی در ادامه از کمک هفت میلیارد ریالی مردم نوع‌دوست و خیر شهرستان به حوزه بهداشت و درمان اهر نیز خبر داد و افزود: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان، خیران و مردم، هفت میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای خرید امکانات بهداشتی و درمانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر کمک کرده‌اند.

وی، در ادامه با قدردانی از تلاش‌های ادارات به ویژه در راستای کمک به پیشگیری، درمان و سایر موضوعات مرتبط با کرونا، گفت: فرمانداری شهرستان از مدیران و روسای تلاشگر و جهادی حمایت می‌کند و ادارات کل استانی بدون هماهنگی مدیریت ارشد شهرستان حق هیچ گونه جابه‌جایی و تغییرات در ادارات و نهادهای مرتبط را ندارند.


 وی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و نهادهایی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، از مدیران خواست در رعایت بهداشت و حفظ سلامت کارکنان زیر مجموعه خود و همچنین در بحث دورکاری، قانونی عمل کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه از اختصاص پنج دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر خبر داد.

محمد میرزاپور با اشاره به تلاش‌های انجام شده در شناسایی مبتلایان به کرونا از طریق غربالگری، گفت: در فاز اول غربالگری از مجموع ۱۵۱ هزار نفر، بیش از سه هزار و ۲۰ مورد مشکوک شناسایی شده و در مرحله دوم نیز تاکنون ۹۴ هزار و ۲۸۰ نفر غربال شده‌اند.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در شناسایی بیماری کرونا، شهرستان اهر جزو شهرهای فعال استان بوده و ۳۴درصد بیماران از طریق مرکز غربالگری این شهرستان شناسایی شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز