خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در شیراز از سوی بسیج سپاه احمدبن موسی (ع)

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۲۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج احمدبن موسی(ع)،سرهنگ مرتضی خسروانی در رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره و اضافه کرد: بسیج نهادی مردمی است که در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

خسروانی با بیان اینکه در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته‌ است، عنوان کرد:با تشکیل و راه‌اندازی‌کارگاه‌های ماسک در شیراز توانستیم ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ماسک در این کلانشهر توزیع کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد:  ۱۸ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع کرده‌ایم که ۱۵۰۰ بسته آن در این رزمایش بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده از قبل توزیع می‌شود.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار بسته بهداشتی توزیع و ۵۱۰۰ نفرروز در قالب ۲۶تیم خیابان‌ها و محلات را گندزایی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز یادآور شد: ۵۶ گروه جهادی در ۳۵ روز هر روز ۶ تیم ۱۰ نفره در تب سنجی و غربالگری اجرای ماموریت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز