خبرگزاری کار ایران

اجرای 21 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۲۳

21 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه ای استان قزوین در فروردین ماه امسال اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: 21 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه ای استان در فروردین ماه سال جاری اجرا شد، که برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم ترین اولویت های پلیس در اجرای این طرح ها بود.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به دستگیری 79 نفر ، معتاد و مجرم به علت ارتکاب جرائمی از فبیل مزاحمت برای نوامیس و حمل سلاح سرد و مواد مخدر  دستگیر کنند.

 وی با بیان اینکه در این طرح ها 9کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر  کشف شده است تصریح کرد: ماموران موفق شدند ، 10 دستگاه خودرو و 38دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کنند.

 فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در راستای مقابله با سرقت نیز 3 عدد باطری و یک دستگاه خودرو مسروقه و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین 1000سی سی قاچاق نیز توقیف شد.

حاجیان با اشاره به پلمپ یک واحد منزل که محل مصرف مواد مخدر و تردد افرادمعلوم الحال بود اذعان داشت : شهروندان می توانند در صورت مشاهده پاتوق های فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب ها و جرائم اجتماعی می شود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز