خبرگزاری کار ایران

نوری خبر داد:

تهیه لایحه افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی‌های شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۰۵

مدیر عامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: لایحه افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها برای ارائه به شورای اسلامی کلانشهر رشت در حال آماده شدن است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد نوری هریس مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت از اعطای وام ۲۰ میلیون ریالی به رانندگان تاکسی که در بحران کرونا در این کلانشهر فعال بودند، خبر داد و افزود: با شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از تاکسی کاهش یافته که در راستای حمایت از رانندگان ناوگان تاکسیرانی،  اتحادیه تاکسیرانی کل کشور با یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت وام قرض الحسنه به این قشر توافق کرده‌ است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ سهمیه وام به رانندگان کلانشهر رشت اختصاص یافته در حالی که ما درخواست این وام برای هزار نفر را داده ایم، گفت: این وام بدون سود و ضامن به رانندگان تاکسی پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت افزود: این وام به رانندگان تاکسی که در ایام کرونا در سطح این کلانشهر فعال بوده اند، پرداخت می شود بنابر این شناسایی و تایید آنها از سوی معتمدین و بازرسان در خط های ویژه تاکسی انجام می گیرد.

محمد نوری با بیان اینکه سوارکردن سه نفر در تاکسی “یک نفر جلو و ۲ نفر عقب” مورد تاکید است و رانندگان به این مهم توجه جدی داشته باشند، گفت: رانندگان باید همان نرخ قبلی را از مسافران دریافت کنند و مجاز به افزایش کرایه تاکسی نیستند.

وی افزود: لایحه افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها برای ارائه به شورای اسلامی کلانشهر رشت در حال آماده شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز