خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

ارتقاء و بهبود کیفیت نان در هرمزگان مطالبه مهم مردمی است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ارتقاء و بهبود کیفیت نان در هرمزگان مطالبه مهم مردمی که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فرمانداران مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری تصریح کرد: ارتقاء و بهبود کیفیت نان در هرمزگان مطالبه مهم مردمی است که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فرمانداران مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند پخت و عرضه بهداشتی نان موضوع مهم دیگری است که نیازمند پیگیری و توجه از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط است، عنوان کرد: تامین آرد مورد نیاز سراسر هرمزگان با کیفیت مناسب در دستورکار دستگاه‌های اجرایی متولی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: همکاری صنف نانوایی ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای رفع و کاهش مشکلات فعالان این بخش اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت آرد و فعالیت نانوایی ها، آموزش مهارت های لازم به نانوایان از ضرورریات است.

حیدری با بیان اینکه بازرسین و گروه های نظارت بر واحدهای نانوایی نسبت به ارزیابی کیفیت نان نظارت بیشتری خواهند داشت،افزود: با واحدهایی که کیفیت پخت نان پایین تری داشته باشند برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت و همه دستگاههای مربوط و اتحادیه نانوایان باید ارتقای کیفیت نان را بطور مستمر دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز