خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان:

بیش از ۴۱ میلیون لیتر مواد سوختی بین کشاورزان قزوینی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۵۹۹

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: سال گذشته ۴۱ میلیون و ۲۷۹ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران استان قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس آقاعلیخانی با بیان اینکه یکی از وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کشاورزان است، اظهار کرد: در سال گذشته ۴۱ میلیون و ۲۷۹ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قزوین توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به اینکه در این مدت ۵۳۷ تن گاز هم در بین بهره‌برداران و کشاورزان توزیع شده است، افزود: این میزان سوخت توسط ۱۲۷ فروشگاه و واحد عرضه در روستاها به کشاورزان و روستاییان ارائه شده است.

 آقاعلیخانی همچنین با اشاره به ساماندهی فروشگاه‌های مصرف و فروشندگی‌های مواد سوختی، بیان کرد: در این مدت ۲۸ غرفه دائمی برای توزیع به بهره برداری رسید و ۷ فروشگاه مواد سوختی و ۲ فروشگاه مصرف ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز