خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان عمومی قزوین خبرداد:

ایجاد بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۵۷۵

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل بانک اطلاعات مخصوص مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار استان قزوین با هدف کنترل و کاهش جرائم خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم احمدی گودینی در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار استان قزوین، اظهار کرد: دستورالعمل تشکیل بانک اطلاعاتی این مجرمان به صورت شهرستانی، استانی و در نهایت کشوری است که از طریق ضابطان قضایی صورت می‌گیرد.

معاون دادستان عمومی قزوین اطلاعات زندان و نیروی انتظامی را مهم‌ترین منابع موجود برای تشکیل بانک اطلاعاتی عنوان کرد و گفت: این اطلاعات در ۲ مرحله دستگیری و سوابق محکومیت به ترتیب از طریق نیروی انتظامی و زندان جمع آوری و ارسال می‌شود.

احمدی گودینی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای ما اولویت دارد، مشخص شدن مسئولان ارسال این لیست در پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی استان است تا اطلاعات و اسامی مجرمان در قالب مشخصی جمع بندی شود.

وی تصریح کرد: سامانه رخداد یکی از روش‌های جمع آوری اطلاعات مجرمان در نیروی انتظامی است که باید با روش‌های مختلف برای تقویت آن اقدام کرد. 

این مسئول بیان کرد: در صورت تکمیل این بانک اطلاعاتی می‌توان گام‌های بلندی را برای کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار استان برداشت و موفقیت‌های زیادی را هنگام بروز جرایم مختلف در سطح جامعه کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز