خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز البرز مطرح شد:

قدردانی امام‌جمعه کرج از اجرای طرح تحول قضائی در استان/ کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۶۳

امام‌جمعه کرج با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده در قالب طرح تحول قضایی استان البرز گفت: این اقدامات که ناشی از انتصاب افراد شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی در مسئولیت‌های قضایی است می‌تواند نویدبخش عدالت برای همگان باشد.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی رئیس‌کل دادگستری البرز به همراه حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام‌مند کالاها و برخورد قاطع با محتکران تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تدابیر صورت گرفته برای برقراری نظم در زندان‌های استان و جلوگیری از بروز بیماری کرونا، بیان داشت: این امر نشان از برتری مدیریت اسلامی در مقابل مدیریت لیبرال دموکراسی غرب به‌خصوص آمریکاست که زندان‌های آن بیش از ۹۲ درصد مبتلا به کرونا داشته و اساساً برای جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده در قالب طرح تحول قضایی استان البرز گفت: این اقدامات که ناشی از انتصاب افراد شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی در مسئولیت‌های قضایی است می‌تواند نویدبخش عدالت برای همگان باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی تشکیل «قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری البرز» را اقدامی شایسته در دادگستری استان دانست و بیان داشت: این قرارگاه توفیق جهادی عمل کردن را به دستگاه قضایی می‌دهد چراکه قرارگاه باید همه‌جانبه و در همه عرصه‌های موردنظر وارد عمل شده و برنامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی باید با این قرارگاه حفظ و صیانت شود، خاطرنشان ساخت: از ملامت، ملامت کنندگان ناراحت و خسته نشوید که نمی‌شوید و با اهتمام فعالیت کنید که می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در خاتمه با پیشنهاد تشکیل کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان گفت: این کارگروه می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و گروه‌های مردمی در شناسایی موضوعات به دادستانی کمک کند و زمینه را برای ورود مدعی‌العموم جهت جلوگیری از تضییع و دفاع از حقوق عامه فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز