خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد استان خبر داد:

وام 80 میلیون تومانی اشتغال به مددجویان کمیته امداد قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۰۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: اعطای وام اشتغالزایی به مددجویان این نهاد تا سقف ۸۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید مرتضی دهقانی با اعلام این خبر گفت: سقف وام‌های اشتغال این نهاد ۸۰ میلیون تومان است که البته بستگی به نوع مهارت و توانمندی فرد مستعد اشتغال دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: افرادی هم هستند که به عنوان کارآفرین در زمینه صنایع دستی، تولیدی و کارگاهی فعالند که کمیته امداد برای آن‌ها بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: کارآفرینانی که از نیروی کار کمیته امداد استفاده کنند می‌توانند از تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: بسته دوم تشویقی برای این کارآفرینان پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال است.

دهقانی افزود: استفاده از هر دو بسته تشویقی در مناطق محروم برای کارفرمایان امکان پذیر است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: این نهاد امسال برای ایجاد ۵ هزار شغل در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات و شیلات برنامه ریزی کرده است.

دهقانی افزود: کمیته امداد تلاش دارد با استعداد سنجی، مشاوره، آموزش، ایجاد فرصت شغلی و کاریابی زمینه کار و تلاش و روحیه خودباوری را در جامعه هدف ایجاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز