خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تاکید کرد:

هیچ شرکتی در استان به دلیل شیوع کرونا حق تعدیل نیرو را ندارد/ باید به خواسته ها و مطالبات به حق کارگری در هرمزگان توجه کافی شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۰۱

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری هرمزگان با بیان اینکه هیچ شرکتی حق تعدیل نیرو در استان را ندارد، گفت: شرکتهای خصوصی و دولتی استان به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور حق تعدیل نیرو را ندارند و باید ضمن حفظ نیروهای خود به دنبال مدیریت اوضاع باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید ناجی در کمیسیون کارگری استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارگر، افزود: باید به جایگاه مهم و حساس کارگران در پویایی و شکوفایی استان توجه داشته و دغدغه های قشر کارگری در خصوص ثبات شغلی را کاهش داد و این امر بر عهده کارفرمایان و مسئولان امر می باشد.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات کارگران در هرمزگان گفت: نباید این قشر زحمتکش جامعه که در حیات اقتصادی و سیاسی کشور دارای جایگاه ویژه و و حائزاهمیت هستند مطالبات عقب افتاده ای داشته باشد و باید این کمیسیون زمینه پرداخت مطالبات معوقه و به موقع  آنها را فراهم ساخت.

ناجی خاطر نشان کرد: متولیان امر باید در راستای رفع مشکلات و موانع زندگی کارگران در استان قدم برداشته و اجازه ندهند حق کارگری تضییع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: حفظ حقوق مدنی و اجتماعی،  ایمنی کار و کرامت انسانی کارگران از جمله مواردی است که باید همواره مورد توجه و رسیدگی باشد.

وی با بیان اینکه خواسته های به حق کارگران باید تحقق یابد، افزود: باید توجه بیشتری به خواسته ها و مطالبات به حق کارگری استان شود تا بتوان پیوند مناسبی میان این قشر با سایر بخش ها از جمله کارفرمایان، مدیران و مسئولین برقرار و در نهایت زمینه رشد و پویایی استان را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز