خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره رسانه‌ای "سیمرغ‌های سپیدبال" در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۷۸

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: جشنواره رسانه‌ای "سیمرغ‌های سپیدبال" با پشتیبانی نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد کشاورز گفت: با هدف تبیین فداکاری‌ها و جانفشانی‌های کادر درمانی استان، تقویت اطلاع رسانی و انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از بیماری و کمک مومنانه و مواسات و همچنین  قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و پس از آن، جشنواره رسانه‌ای "سیمرغ‌های سپیدبال" برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان افزود: کرونا و امیدبخشی به جامعه، کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار "در خانه بمانیم" ، ایثار و جانفشانی پرسنل بهداشتی درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، کمک‌های مومنانه و مواسات، پاسخ به شبهات و مطالبه گری از مسئولان، شرایط جامعه در پساکرونا موضوعات مختلف این جشنواره است.

کشاورز با بیان اینکه از بین آثار رسیده در هر بخش، سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در شش بخش خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، کلیپ خبری، عکس خبری و اینفوگرافی برگزار می‌شود و همه آثار در بخش مستقل تیتر نیز داوری خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی یکم اسفندماه سال ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سایت‌های ادارات و رسانه ملی منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: به کلیه شرکت‌کنندگان که آثارشان تا مهلت تعیین شده توسط دبیرخانه دریافت شده باشد گواهی شرکت در جشنواره اعطا می‌شود و برگزیدگان هر بخش نیز، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

کشاورز با اشاره به اینکه هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره است، گفت: مسئولیت پاسخگویی به هرگونه ادعای افراد حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده، به عهده متقاضی است و دبیرخانه در قبال دعاوی مذکور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و همچنین برگزارکننده مجاز است با حفظ حقوق معنوی صاحب اثر، در حد متعارف آثار منتخب را در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده نماید.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: زمان ارسال آثار به این جشنواره از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت ماه است.

کشاورز افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار مکتوب را در قالب فایل PDF و آثار منتشر شده در رسانه‌های برخط را به صورت لینک و همچنین گزارش‌های خبری پخش شده از شبکه‌های تلویزیونی و یا شبکه‌های مجازی را با فرمت AVI یا MPEG را به همراه مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس، ایمیل رسانه، نام اثر، بخش و قالب از طریق پیام رسان‌های واتس آپ، آی گپ و سروش به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره، قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس حاصل نمایند.

وی ضمن اشاره به داوری آثار توسط اساتید استانی یادآور شد: به سه رسانه فعال در امر مقابله با ویروس کرونا نیز جایزه ویژه یک میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

کشاورز یادآرو شد: جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ‌های سپیدبال» به همت و پشتیبانی استانداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت صاحب الامر (عج)، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز