خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان خبر داد:

تعداد اندکی کارگر مشکوک به کرونا در فارس داریم/ پروتکل های بهداشتی رعایت شده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۷۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: از ۵۲۲ هزار کارگر استان تنها تعداد اندکی کارگر مشکوک به کرونا بودند و از بین آنها فقط ۳ نفر مثبت شدند که حال سه نفر خوب است. این امر نشان می دهد پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ سهراب مختاری با حضور در آیین زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با امام(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری ضمن تبریک هفته کارگر به جامعه کار، تلاش و تولید استان اظهار کرد: هم اینک بر سر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و غبار روبی مزار شهدا بویژه شهدای کارگر  هستیم و امید است امسال در سال جهش تولید به فرموده مقام معظم رهبری با انجام وظایف و تکالیفمان بتوانیم در خلق و تقویت روحیه کار قدم مثبتی برداریم.

 وی تصریح کرد: تهیه و ابلاغ پروتکل های بهداشتی و وحدت رویه ای که برای جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد شد قطعا در کاهش آسیب کرونا موثر بود.

مختاری با بیان اینکه در حفظ فرصت های شغلی باید کنار هم باشیم یادآور شد:اگر در حفظ فرصت های شغلی مواظبت نکنیم بی شک شغل هایمان از بین خواهد رفت

همچنین سرهنگ حمیدی؛ رییس سازمان  بسیج کارگری فارس  در ادامه گفت:  امسال هم خدا توفیق داد که ماه مبارک رمضان را درک کنیم و توفیق پیدا کنیم در شب های قدر سرنوشت خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

حمیدی با اشاره به اینکه امید است در سال جهش تولید بتوانیم قدمی برداریم که در استان و کشور تاثیر گذار باشد‌؛ تصریح کرد: خدا توفیق دهد که دنباله رو شهدا باشیم و دعای شهدا شامل حال ما شود و آخر عاقبت ما به شهادت ختم شود.

 علی راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر فارس نیز با اشاره به اینکه امروز سومین روز هفته کارگر است؛ بیان کرد: طبق آیین هرسال امروز هم ما در قبور شهدا حاضر شدیم تا بیعت بارهبری و میثاق با امام راحل داشته باشیم.

مهرزاد مویدی؛  رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس نیز با اشاره به شرایطی که به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، تصریح کرد:  قشر عظیمی از مردم و کارگران درگیر تولید با رعایت پروتکل های بهداشتی بودند و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی شرایط خوبی را برای فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و صنایع فراهم‌ کرد.

مویدی افزود: امید است که شعار جهش‌تولید مقام‌معظم رهبری در عمل هم به واقعیت تبدیل شود و بتوانیم در بخش تولید عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ضمن تبریک هفته کارگر اظهار امیدواری کرد: تا بهره وری در جامعه کار و تولید استان افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز