خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد اصناف استان قزوین در سامانه سلامت ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۷۱

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: ۸۰ درصد اصناف و ۵۰ درصد از واحد‌های تولیدی استان در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید نبیل گفت: هم اکنون ۸۰ درصد اصناف و ۵۰ درصد از واحد‌های تولیدی در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و باید برای واحد‌های ثبت نام نشده راهکاری اندیشید تا آن‌ها هم متقاعد به تمکین از این قانون شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از افزایش دوازده و نیم درصدی قیمت الکل خبر داد و گفت:، چون الکل از ذرت تهیه می‌شود و قیمت این محصول کشاورزی افزایش یافته است، بنابراین با گران شدن قیمت الکل مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت الکل باعث شده که قیمت تمام شده محلول‌های ضدعفونی کننده در بازار نیز افزایش یابد و لازم است که نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قیمت‌های نامتعارف تشدید شود.

نبیل در ادامه با اشاره به شروع دیرهنگام برخی اصناف پرتقاضا مانند آرایشگاه‌ها گفت: این موضوع باعث می‌شود که با ازدحام بیشتری در این مکان‌ها روبرو شویم که لازم است که با انجام تدابیر لازم برای بازگشایی این نوع اصناف راهکاری اتخاذ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فعالیت‌های بیرون بر رستورانی اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان لازم است که برای تداخل فعالیت بیرون بری رستوران‌ها با شرایط این ماه برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده همه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قیمت گذاری و کیفیت سنجی شده و به همه داروخانه‌ها ابلاغ کردیم که این موارد را رعایت کنند.

از ۳۰ فروردین ماه امسال فعالیت مجدد اصناف شروع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز