خبرگزاری کار ایران

الهی تبار مطرح کرد :

20درصد جمعیت نیازمندان استان زیرپوشش هیچ نهادی نیستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۷۰

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : برآورد‌ها نشان می‌دهد که ۲۰ درصد جمعیت نیازمندان استان زیرپوشش هیچ نهادی نیستند و پرداخت حمایتی دریافت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : به دنبال ایجاد سامانه‌ای متمرکز برای کمک رسانی به افراد نیازمندی هستیم که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند.

وی با اشاره به جلوه‌های ایثارگرانه مردم در استان کرمانشاه گفت : خیرین در این مدت کمک نقدی و غیرنقدی قابل توجهی به افراد متاثر از بیماری کرونا داشته اند.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی از مالکان کرمانشاهی اجاره بهای خود را به کاسبان متضرر بخشیدند، گفت: به عنوان مثال در پاوه ۳.۵ میلیارد ریال اجازه بهای فروشندگان بخشیده شد.

الهی تبار، باتاکید بر اینکه تلاش مدیریت استان ایجاد امکانات برای رسیدن کمک‌ها به نیازمندان واقعی است، افزود: باید آن دسته از نیازمندان که تحت حمایت نیستند را نیز شناسایی کنیم.

وی گفت: تاکنون در شهرستان کرمانشاه بیش از ۴۰ میلیارد تومان کمک برای افراد متاثر از بیماری کرونا جمع آوری شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روند توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک‌های خود را در بین ۲۸۰ هزار نفر نیازمند توزیع کرده است.

الهی تبار، با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت رفاه عمومی را برعهده دارد، گفت: مدیریت اداره کار استان موظف شده در روز‌های آینده سامانه‌ای را برای شناسایی نیازمندان و هدفمند شدن کمک‌های خیرین فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز