خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد خراسان رضوی با کمبود تجهیزات مواجه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۶۲

رئیس مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد با اشاره به کمبود تجهیزات در این مرکز گفت: با توجه به شعار جهش تولید و وجود پتانسیل های خوبی که در شهرستان می باشد، در سال جاری یکی برنامه های اولویت دار این مرکز افزایش ظرفیت آموزش بخش کشاورزی ، دامپروری و زراعت است.

مهدی عربی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: افزایش سهم بخش خصوصی  برای آموزش در سال جاری را در مرکز پیگیری میکنیم و حداقل دو رشته جدید به آموزشگاه های سطح شهرستان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 88 هزار نفر ساعت در رشته های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات آموزش دیده اند افزود: در مجموع سال گذشته 1025 نفر در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان آموزش هایی مختلفی را فرا گرفته‌اند.

عربی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در دو بخش ایجاد شغل و بهبود وضعیت شغلی می باشد بیان کرد: بخش زیادی از آموزش هایی که ارائه می شود مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

 رئیس مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد با انتقاد از کمبود تجهیزات مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد گفت: با توجه به استعداد ها و ظرفیت های خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد نیاز است امکانات و تجهیزات مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز