خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۵۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر ۲۳ خردادماه همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر افزود: طبق ماده یک اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، هلال احمر مؤسسه‌ای غیرانتفاعی و دارای شخصیت حقوقی مستقل است و همچنین طبق ماده هفت آن، ارکان این جمعیت به اعضای داوطلب فعال واگذار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا هر چهار سال یکبار مجامع شهرستانی و استانی تشکیل شده و اعضای داوطلبان هلال احمر با شرکت در این مجامع که در مراکز شهرستان‌ها تشکیل می‌گردد نسبت به مشارکت در انتخابات این جمعیت اقدام می‌کنند.

آصفی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در خرداد ماه امسال، ادامه داد: داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد هلال احمر نقش اساسی دارند و با شرکت در انتخابات به نامزدهای مورد نظر که به تأیید ستادهای اجرایی و نظارت رسیده اند، رأی می‌دهند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور پررنگ و چشمگیر داوطلبان در این انتخابات، شاهد گزینش نفرات برتر برای حضور در تصمیم گیری‌ها و عملکرد هلال احمر باشیم و بتوانیم گام‌های بلندی را برای ارتقای خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان برداریم.

جمعیت هلال احمر قزوین دارای ۲۵ پایگاه و هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز