خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

کاهش 60 درصدی پذیرش بیماران کرونایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: روند پذیرش بیماران کرونایی نسبت به ۲ هفته گذشته در بیمارستان‌های استان با کاهش ۶۰ درصدی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۲۲۰ بیمار مورد پذیرش شده در مراکز درمانی استان، ۱۷۰ بیمار به این ویروس مبتلا شده، ۵۰ بیمار مشکوک و در مجموع این بیماران نیز ۳۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی با بیان اینکه برای ادامه روند کاهش پذیرش بیماران در مراکز درمانی استان نیازمند همراهی و مساعدت شهروندان در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستیم، خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌شود تا ضمن رعایت و استمرار در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، همچنان خانه خود را امن‌ترین محیط دانسته و سعی کنند بیشتر اوقات خود را در آن بگذرانند.

حبیبی اضافه کرد: همراهی و همکاری آحاد جامعه از جمله شبکه حمل و نقل، بازاریان و سایر گروه‌های هدف در سه هفته آینده جهت رعایت مقررات و موازین بهداشتی بدون شک استان را به سمت وضعیت سفید در خصوص مقابله با ویروس کرونا پیش خواهد برد.

به گفته وی، در حال حاضر شهرستان آوج تنها منطقه سفید بوده و سایر نقاط استان وضعیت همچنان زرد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز