خبرگزاری کار ایران

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مطرح شد؛

نارضایتی استاندار سمنان از عملکرد بانک های استان در اعطای تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۲۹

استاندار سمنان گفت : عملکرد بانک های استان در هفته‌های گذشته باوجود پرداخت قابل توجه در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رضایت بخش نبوده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای جهش و رونق تولید‌ باید تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و با تلاش مستمر و بی وقفه، برای رفع دغدغه‌های بخش صنعت و تولید اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا ویروس، بخشی از اقدام‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی در استان را مختل کرد که با افول شیوع این ویروس، بانک‌های عامل با تمام توان پای کار باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ، سمنان در سال ۹۸ در بخش‌های مختلف ارائه تسهیلات رونق تولید به بخش صنعت و کشاورزی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بود، گفت: این رویه مثبت و مهم در سال جاری هم ادامه یابد.

آشناگر اضافه کرد: منابع مالی در کشور محدود است و باید باتغییر نگرش در مباحث اقتصادی برای رونق کسب و کار و تولید اقدام شود.

آشناگر با بیان اینکه، از روش‌های نوین اقتصادی برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت استفاده شود، گفت: مسئولان پیشنهادهای اجرایی برای رونق و آبادانی در کشور و استان با ایده پردازی ارائه دهند.

آشناگر تصریح کرد: در مجموعه های تحت مدیریت، خانه تکانی با اولویت ایجاد نگاه های نو برای مدیریت بهتر از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود گستاخی و تلاش‌های بی رحمانه استکبار جهانی ، باید تمامی مسئولان برای گره گشایی از بخش تولید و صنعت در ارتباط با نقدینگی، مقابله با تشدید تحریم‌ها ، منابع محدود مالی ، ایجاد و تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای برنامه داشته باشند

استاندار سمنان تصریح کرد: منابع درآمدی مردم محدود است و باید مسئولان با نگاه مثبت تر و تعهد بیشتر برای گره گشایی از دغدغه های آحاد جامعه تلاش کنند.

آشناگر افزود: مدیران در کنار مردم باشند و واحدهای صنعتی به دلیل تحریم و شیوع کرونا ویروس، مشکلات بسیار دارند و این فعالان اقتصادی توقع دارند مسئولان و مدیران بانک ها در کنارشان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز