خبرگزاری کار ایران

تلف شدن ده‌ها قطعه پرنده زینتی در مشهد در اثر آتش سوزی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۱۸

رئیس ایستگاه ۴۴ سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ده ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی در پی آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در خیابان توحید این شهر جان باختند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرآتشیار محمد حسین قیصری در این باره افزود: ظهر امروز در پی مشاهده خارج شدن دود غلیظ از داخل یک مغازه فروش پرندگان زینتی، آتش نشانان به محل حادثه در خیابان توحید اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حریق داخل این مغازه ۲۵ متر مربعی به وقوع پیوسته بود و در ورودی این مکان نیز قفل بود که آتش نشانان پس از برش زدن قفل این مغازه و ورود به داخل آتش سوزی را مهار کردند.

رئیس ایستگاه ۴۴ سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر این آتش‌سوزی ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی بر اثر استنشاق دود دچار خفگی شده‌ بودند که آتش نشانان با تهویه مکان و تخلیه دود سمی ایجاد شده تعدادی از پرندگان زنده را از این مکان خارج کردند.

قیصری افزود: مالک مغازه برای گرم نگه داشتن محیط پرندگان از بخاری گازی بدون دودکش استفاده کرده بوده که به دلیل نامشخصی این پرنده فروشی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از این حریق در همان دقایق اولیه موجب تلف شدن تعداد زیادی از پرندگان زینتی و قیمتی شد.

وی ادامه داد: تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز