خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان مطرح کرد؛

کمک ۲۳ میلیارد ریالی واحدهای صنعتی به حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۵۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تاکنون افزون بر ۲۳ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به حوزه بهداشت و درمان مردم توسط واحدهای صنعتی کمک شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا(ع)، اظهار کرد: این قرارگاه فعالیت‌های گسترده‌ای در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد و توانسته که در تمام زمینه ها به طور کاملاً حرفه ای فعالیت کند و یاری کننده صاحبان صنعت است.

وی افزود: قرارگاه تاکتیکی، توانسته برای آگاهی بخشیدن در حوزه صنعت از همه بسترهای فضای مجازی به بهترین نحو ممکن استفاده کند و نیز فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کار را گسترش دهد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: هم افزایی رسانه ها و صنعتگران، ارتباط دوسویه هرچه بیشتر را برقرار کرده و به رفع مسائل و دغدغه های یکدیگر کمک فراوانی شده است. 

وی در خصوص اقداماتی که در خصوص ویروس کرونا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده هم، بیان کرد: با توجه به وضعیت و وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تاکنون بالغ بر 500 هزار لیتر از محلول الکل و ضدعفونی کننده برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه سلامتی نیروهای صنعتی موضوعی مهم در حوزه صنعت است، عنوان کرد: تاکنون افزون بر 23 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به حوزه بهداشت و درمان مردم توسط واحدهای صنعتی کمک شده است. 

مهدی زاده مقدم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، گفت: شناسایی افراد نیازمند انجام شده و کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه تا در این امر خداپسندانه هم صنعتگران نهایت همدلی و مشارکت را داشته باشند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور توسعه صنایع و در راستای شعار سال جهش تولید و گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند، مانند گذشته با مدیریت جهادی به تداوم تولید می پردازند تا جهش تولید محقق و رشد و رونق اقتصادی با همکاری تمام ارکان اجرایی استان بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز