خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد:

میزان خسارت توفان مشخص نیست/ خسارت جدی به درختان و علائم راهنمایی و رانندگی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۲۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به وقوع توفان شب گذشته و تخریب و خسارت ناشی از آن گفت: میزان خسارت توفان مشخص نیست و در حال جمع بندی میزان خسارت ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمود شاکری شمسی با بیان اینکه توفان شدید دیشب موجب خسارت به درختان، باغات و مزارع کشاورزی شد، اظهار داشت: فرمانداران و شهرداران مناطق و کارشناسان حوزه کشاورزی در حال بررسی خسارات وارده هستند که با مشخص شدن آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برخی از معابر شهری و بلوارهای یزد نیز درختان زیادی به دلیل سرعت بالای توفان شکسته شدند، ادامه داد: متاسفانه با شکستن درختان، برخی علائم راهنمایی و رانندگی و خودروهایی که در حاشیه خیابان پارک بودند تخریب و دچار آسیب شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به اینکه بر اثر وقوع حوادث طبیعی در سال ‌جاری هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان به استان خسارت وارد شده است اضافه کرد: بر اساس برآوردهای اولیه از این میزان خسارت، ۹۷۰ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است، ۱۸۰ میلیارد تومان خسارت سیل، و بقیه هم مربوط به توفان، سرمازدگی و بارش تگرگ است که خسارت توفان شب گذشته نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به خسارت جدی به درختان تصریح کرد: متاسفانه سرعت توفان در ابرکوه بیش از سایر نقاط بوده و موجب نابودی محصولات کشاورزی در باغات این شهرستان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز