خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه مطبوعات استان خبر داد؛

معرفی رسانه های فعال قزوین برای دریافت تسهیلات بانکی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۱۴۲

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: رسانه‌های فعال استان در دوره شیوع کرونا که با تلاش‌ها و زحمات خود نقش موثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ترویج فرهنگ ماندن در خانه داشتند برای دریافت تسهیلات بانکی قرض الحسنه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی درزی رامندی با اعلام این خبر افزود: خانه مطبوعات استان به منظور حمایت از رسانه‌های فعال استان در دوره شیوع کرونا، تخصیص ۳۰۰ فقره وام قرض الحسنه را به مدیریت ارشد استان پیشنهاد داد که از این تعداد پرداخت ۱۰۰ فقره مورد موافقت استاندار قزوین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال این موضوع، هیات مدیره خانه مطبوعات استان به منظور شناسایی رسانه‌های فعال در این مدت جلسه تشکیل داد و با دقت و بحث کارشناسی به بررسی این مسئله پرداخت.

درزی رامندی گفت: در نتیجه این جلسه، ۱۴ رسانه فعال استان در این مدت با مجموع ۶۱ سهمیه احصا شدند و همچنین با توجه به پیشنهاد اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات برای حمایت از خبرنگاران آسیب دیده از کرونا نیز سهمیه تخصیص یافت.

وی افزود: با توجه به این موضوع، ۳۹ سهمیه به خبرنگاران معرفی شده از سوی قرارگاه کمک مومنانه ستاد بسیج رسانه استان اختصاص داده شد و در مجموع لیست ۱۰۰ نفره به استانداری قزوین برای اقدام بعدی و مرحله به مرحله تخصیص تسهیلات ارسال شد.

این مسئول گفت: پیگیری‌های لازم برای جلب حمایت‌های مورد نیاز برای رسانه‌های خسارت دیده استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان در حال انجام است و در صورت تخصیص بسته‌های حمایتی به اصحاب رسانه استان اعلام خواهد شد. 

در استان قزوین ۵۶ نشریه استانی، ۶۵ نشریه سراسری و ۱۶ خبرگزاری مشغول فعالیت هستند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز