خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۰۴۶

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها شد، گفت: از این طریق می‌توان همچنان روستا‌ها را به عنوان مرکز تولید فعال نگه داشت.

به گزارش ایلنا، خداداد مقبلی در آیین معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: اعتباراتی برای احداث و بهبود راه های روستایی در نظر گرفته شده است و راه‌های روستایی توسعه می‌یابد.

وی افزود: حوزه راهداری و حمل و نقل در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، نقش مهمی دارد که در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

مقبلی با تأکید بر نقش روستا‌ها به عنوان محور تولید در کشور اضافه کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها شد تا بتوان همچنان روستا‌ها را به عنوان مرکز تولید فعال نگه داشت.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو وظیفه مهم نگهداری و ایمنی راه‌ها را برعهده دارد ادامه داد: راه‌ها، سرمایه بزرگ ملی هستند که صیانت از آن برعهده راهداران قرار داده شده است.

مقبلی گفت: در حوزه ایمنی راه‌ها نیز راهداران به عنوان سفیران ایمنی جاده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی فرهنگ‌سازی در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک و رانندگی را از ضروریات حوزه ایمنی راه‌ها عنوان کرد و افزود: امکانات خوبی در استان‌ها در بحث آموزش پیش‌بینی شده و امید است بتوان با بهره‌گیری از ظرفیت دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اقدامات بیشتری در این حوزه انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز