خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش‌ها در نیمه شرقی کشور/ وزش باد نبستا شدید در پایتخت/ چهارشنبه ورود سامانه جدید بارشی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۰۳۱

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در نیمه شرقی کشور، بارش‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال شرق، سواحل شرقی و دامنه‌های البرز شرقی بارش‌ها تداوم دارد. همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

وی افزود: امروز در مرکز و شرق کشور، بارش به صورت پراکنده گزارش می‌شود و در نیمه شرقی احتمال وزش باد شدید وجود دارد. همچنین خلیج فارس مواج خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: فردا بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس مرکزی و سواحل شمالی تداوم خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه، با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، برای مناطق غرب، شمال غرب، جنوب غرب کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران پیش بینی شده است.

وی افزود: این سامانه بارشی پنجشنبه تقویت می‌شود و به جز استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، سایر مناطق کشور باران بهاری را تجربه خواهند کرد.

گودرزی درباره وضعیت جوی پایتخت ادامه داد: آسمان تهران نیمه ابری است و وزش باد نبستا شدید پیش بینی می‌شود. همچنین فردا انتظار بارش پراکنده در استان داریم.

این کارشناس اظهار کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، بارش باران بهاری به تهران می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز