خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان :

مکان‌های پر تردد تحت هر عنوانی باید شناسایی و رصد شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۹۹۳

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: مکان های پر تردد استان تحت هر عنوانی باید شناسایی و رصد شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید ناجی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران،گفت : مسئولان شهری  باید مراکز تجمع در هر شهرستان را احصا و با همکار علوم پزشکی و صنعت و معدن  استان و شهرستان‌ها پروتکل های لازم برای حفظ سلامت مردم را اعمال کنند تا مکان هایی مانند بازار ماهی فروشان بندرعباس محل امنی از جهت سلامت برای مردم باشد که این امر نیز نیاز به همکاری مردم و مسئولان با همدیگر دارد.

ناجی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت مردم از هر چیزی بالا تر است و در این راستا باید تمام اقدامات محیطی و فاصله گذاری مورد نیاز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید در مناطق پرتردد و مراکز تجمعی شهرستان های استان شرایط تردد و فعالیت مردم را به گونه ای فراهم کنند که مورد تایید علوم پزشکی استان  باشد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با اشاره به حلول ماه رمضان ، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا طبق اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم  و تجمعات مذهبی در ماه رمضان به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز