خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه هنوز مصوب نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۹۱۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر گفت : افزایش نرخ کرایه تاکسی ها هنوز مصوب نشده است .

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: تاکنون هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه نداشته ایم و همچنان کرایه‌های سال 98 مبنای عمل است .

وی افزود : البته نرخ کرایه پیشنهادی در سال جدید به شورای شهر پیشنهاد شده اما تا زمانی که از طریق مراجع رسمی نرخ جدید مورد تایید قرار نگیرد، همچنان نرخ سال 98 مبنای اخذ کرایه خواهد بود .

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد: به محض اعلام نرخ جدید اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد و تا زمان تایید و اعلام نرخ جدید رانندگان حق هیچگونه افزایش کرایه را ندارند .

این مسئول بیان داشت : براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و سازمان تاکسیرانی با توجه به شیوع ویروس کرونا رانندگان در صندلی عقب تنها مجاز به سوار کردن 2 مسافر هستند و حق افزایش قیمت را ندارند .

سلیمانی افزود : مردم با مشاهد هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه 133یا شماره 38246565 اطلاع رسانی کنند تا در کوتاه ترین زمان رسیدگی به اطلاع شاکی برسد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز