خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تبریز :

دستمزدها نشان می‌دهد نمایندگان کارگری، برای دولت دکور هستند/ در شرایط فعلی گران کردن نان بی معناست

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۷۲

عضو شورای شهر تبریز در جلسه علنی شورا گفت: در وضعیت کرونایی و اوضاع اقتصادی، نمی‌دانم کدام فرد عاقلی قیمت نان را افزایش داده ، کسانی که اقدام به این کار کرده‌اند یا نان نمی‌خرند و یا افزایش قیمت نان تاثیری در زندگی‌شان ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز در جلسه علنی امروز شورا با انتقاد از عدم توجه به ظرفیت شورای شهر در تبریز اظهار داشت: شوراهای شهر هم مورد قبول مردم و هم حاکمیت است اما ظاهرا فرزند ناخلف دولت است.

وی گفت: در ستاد مبارزه با کرونا هیچگونه اثری از شوراها نیست در حالیکه شوراها بهترین عملکرد مبارزه با کرونا را داشتند، در تمام شهرها و روستاها، شوراها برای خرید اقلام بهداشتی هزینه کردند و عملکرد خوب شوراهای اسلامی مورد قبول مردم است، صادق‌ترین و کاری‌ترین همکاران ما در خط مقدم مبارزه با کرونا شهید و یا مبتلا شدند.

وی در نطق میان دستور خود با اشاره به افزایش یکباره قیمت نان در تبریز عنوان داشت: کارگری که سه ماه است بیکار شده افزایش نرخ نان زندگی‌اش را بهم می‌ریزد.

مسعودی ریحان با بیان اینکه وضعیت معیشتی کارگر و افرایش حقوق و مزایا در سال 99 مناسب نبوده یادآورشد: در هفته کارگر قرار داریم اما کسی به فکر کارگر نیست، تورم ۴۰ درصد و افزایش حقوق کارگر ۲۱ درصد است، اینکه بدون امضای نماینده کارگر این افزایش حقوق را تصویب می‌کنند یعنی نمایندگان جامعه کارگری در حد یک دکورند.

عضو شورای شهر تبریز وضعیت هنرمندان را نامناسب توصیف کرد و گفت: وضعیت عاشیق‌ها و هنرمندان با توجه به تعطیلی ها بسیار  بد است و از بودجه فرهنگی می‌توان کمکی در نظر گرفت.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز