خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی:

مردم از تجمع در مراکز تعویض پلاک خودداری کنند/روزهای زوج مخصوص پلاک های مثبت و روزهای فرد مخصوص پلاک های منفی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۱۰

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با اشاره به شلوغی مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تبریز به دلیل تعطیلی‌های ناشی از کرونا از مردم درخواست در این مرکز ازدحام نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ یونس منفرد، در گفت و گو باخبرنگاران  با بیان اینکه مردم برای حضور در مراکز تعویض پلاک برنامه ریزی کنند، افزود: برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز نیز فعالیت آنها را زوج و فرد کرده ایم و بر این اساس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای خودروهای پلاک مثبت و یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه نیز برای پلاک منفی ها مشخص شده است.

وی گفت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک گذاری استان خط کشی شده و صندلی ها نیز به صورت یک در میان استفاده می شود.

وی اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا روزانه تا یکهزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مرکز تعویض پلاک و  خدمات خودرویی استفاده می کردند، اما اکنون این تعداد برای تضمین سلامت مردم به ۹۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرکز پلاک گذاری تبریز در هر نوبت ۶۰ خودرو وارد می شود و این تعداد نیز در چهار نوبت ۱۵ تایی از غرفه ها خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی همه کارکنان مراکز پلاک گذاری به بسته های بهداشتی مجهز هستند، ضمن اینکه مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز