خبرگزاری کار ایران

رضازاده مطرح کرد:

رشد 18درصدی بازرسی‌ها در حوزه آرد و نان/ ۵۸ واحد متخلف شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۹۷

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۸ واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگار ایلنا، مقصود رضازاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در فروردین سالجاری از یک هزار و ۳۶ واحد صنفی نانوایی بازدید شد، افزود: برای واحدهای متخلف به ارزش ۳۳۷ میلیون ریال با عنوان گرانفروشی و تقلب در کسب پرونده تشکیل و مراتب برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از اصلاح قیمت در حوزه آرد و نان استان، نظارت ها در این زمینه گسترده تر شده است، اظهار داشت: در این مدت بازرسی ها در حوزه آرد و نان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد یافته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان و افراد سودجو، رصد کم فروشی و گرانفروشی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل وزن و قیمت فروش نان عرضه شده، بررسی و سنجش دستگاه های توزین، کنترل و ممانعت از استفاده نانوایی ها از افزودنی های غیرمجاز از جمله مواردی است که با دقت توسط بازرسان این معاونت در نانوایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.

رضازاده، با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات صنفی به عنوان پل ارتباطی مردم و معاونت نظارت و بازرسی سازمان است، ادامه داد: این سامانه بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرگونه گزارش و شکایت مردمی از تخلفات احتمالی در نانوایی‌ها و دیگر صنوف است.

وی به شهروندان اطمینان داد که کلیه گزارشات و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می گیرد و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز