خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبرداد:

آغاز فعالیت رشته‌های کم خطر ورزشی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۵۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین از شروع به کار رشته‌های ورزشی کم خطر از جمله رشته‌های انفرادی با رعایت موازین بهداشتی و تمرین در در اماکن خلوت طی روزهای آینده در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از قزوین، عباس علایی مقدم اظهار کرد: ما پیشنهادهای خود را در این زمینه به صورت مکتوب به ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا ارائه کرده‌ایم و با تایید آنها برای از سرگیری فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی در استان اقدام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: برخی از رشته‌های پرخطر مانند کاراته، تکواندو، جودو، کشتی و ... باید همچنان تمرینات و فعالیت‌های ورزشی خود را در منازل پیگیری کنند اما برخی از رشته‌های کم خطرتر مانند دوچرخه سواری و رشته‌های انفرادی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی تمرینات خود را در اماکن خلوت انجام دهند.

علایی مقدم با اشاره به اهدای اقلام ورزشی به ۲ بیمارستان قزوین، بیان کرد: طی دیداری که با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت گرفت از تلاش و مجاهدت کادر درمان برای مقابله و درمان بیماری کرونا قدردانی شد و اقلام ورزشی شامل میز تنیس روی میز، دارت و دیگر وسایل ورزشی به منظور بهره مندی کادر درمانی از این امکانات به این ۲ بیمارستان اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش مخلصانه کادر درمانی، گفت: خادمان بهداشت و سلامت در عرصه پیشگیری، غربالگری و مراقبت از بیماری کرونا، اقدامی ارزشمند را در کارنامه خود ثبت کردند که این عملکرد تحسین برانگیز آنها، هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز