خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین:

ضدعفونی‌ معابر و اماکن قزوین مستمر انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۱۹

عملیات ضدعفونی‌ و گندزدایی معابر شهری، اماکن عمومی، میادین میوه‌ و تره‌بار، محوطه بیمارستان‌ها، مخازن زباله، مبلمان شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی و ناوگان حمل ‌و نقل عمومی شهر به صورت مستمر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید مقدم سلیمی گفت: با وجود تمامی اقدامات صورت‌گرفته برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با توجه به مبهم بودن زمان عبور از بحران باید تمامی اقشار جامعه همچنان اصول پیشگیرانه را با دقت مراعات کرده و از انجام هرگونه فعالیت‌های عمومی غیرضروری بپرهیزند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اظهار کرد: برای مقابله با کرونا رعایت بهداشت فردی و حفظ فاصله فیزیکی از ضدعفونی کردن فضاهای عمومی اثرگذارتر است.

مقدم سلیمی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به‌منظور پیشگیری از تجمع مردم در اماکن‌عمومی، زیرمجموعه‌های فرهنگی و تفریحی شهرداری از جمله بوستان‌های شهری، بازیگاه‌های سرپوشیده کودک، منطقه نمونه‌گردشگری باراجین، دهکده طبیعت، کلاس‌های آموزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، سالن‌های ورزشی شهرداری، خانه شطرنج بوستان ملت و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز