خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارائه خدمات متنوع پویش ملی پیشگیری از شیوع کرونا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۹۷

رئیس کانون ملی مراکز مشاوره و کار آفرینی کشور از آغاز به کار سایت ارائه خدمات در قالب پویش ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمود جانی در میان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد، از آغاز به کار سایت ارائه خدمات در قالب پویش ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به آدرس www.pishgam.vip خبر داد و افزود: در این پویش که به همت بخش خصوصی و همراهی نهادهای دولتی از جمله کانون ملی مراکز مشاوره و کارآفرینی راه اندازی شده، هدف تامین حداکثری نیازهای متنوع مردم عزیز کشور بوده است تا با این کار هم کسب و کارها جان دوباره ای بگیرند و هم مردم بتوانند به اقلام و خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

وی افزود: مردم اعم از کسانی که نیاز به انواع خدمات و محصولات دارند و همچنین صاحبان مشاغل و کسب و کارها می توانند با مراجعه به سایت پویش به آدرس www.pishgam.vip  از انواع خدمات و محصولات ارائه شده استفاده کنند.

رئیس کانون ملی مراکز مشاوره و کارآفرینی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه در راه اندازی پویش ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شاهد تلاش شبانه روزی بخش خصوصی از ماه های آخر سال گذشته تا کنون بوده ایم، امیدواریم استقبال از این پویش از طرق مختلف به نحوی باشد که هم بخش خصوصی تمایل بیشتری به فعالیت در زمینه ایفای مسئولیت اجتماعی اش نشان بدهد و هم مردم عزیزمان بتوانند در محیطی امن به رفع نیازهایشان بپردازند. گفتنی است که در اجرای این پویش ازظرفیت دفاتر مشاوره و خدمات کارآفرینی درسراسرکشور به خوبی استفاده شده است تا هم تجربه خوبی برای این مجموعه ها باشد و هم با پیوستن ظرفیت آنها و شکل گیری یک شبکه منجسم طیف وسیعی از خدمات در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به مجازی و غیر حضوری بودن تمامی خدمات گفت: با توجه به اینکه پویش ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه فناوری های نوین ارتباطی بهره می‌برد می‌توان به آینده این پویش و خدماتی که حتی بعد از اتمام بحران کرونا ارائه خواهد کرد امید زیادی داشت.

جانی در میان، در خصوص خدمات ارائه شده در پویش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این پویش  که متکی به تخصص بخش خصوصی و حمایت نهادهای دولتی بوده است، تلاش بر این قرار گرفته که طیف وسیعی از خدمات به مردم و صاحبان مشاغل ارائه شود تا برطرف کننده انواع نیازهای آنان باشد. در همین راستا خدماتی همچون آموزش مجازی، وب کنفرانس، فروش اینترنتی، تامین و توزیع اقلام بهداشتی، غربالگری کرونا، سرگرمی، آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی و روانشناسی، مرکز مشاوره و... در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که با مراجعه به سایت پویش در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز