خبرگزاری کار ایران

نارنجک و سلاح جنگی از خودروی یک قاچاقچی مسلح کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۷۰

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری قاچاقچی مسلح در ایست و بازرسی تنگراه خبر داد و گفت: از خودروی متهم نارنجک و سلاح جنگی کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: ماموران انتظامی گالیکش در ایست و بازرسی تنگراه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری هیوندا مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: حین بازرسی از خودرو، راننده به سرعت اتومبیل را روشن کرده و اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و طی یک تعقیب و گریز هدفمند پلیسی خودرو متوقف و متهم زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به مجروح شدن 2 مامور وظیفه شناس طی این عملیات و انتقال آنان به مراکز درمانی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، مقدار 13 کیلو و 455 گرم تریاک، یک قبضه کلت کمری جنگی یک تیغه خشاب جنگی 15 عددی، 34 عدد فشنگ جنگی، یک عدد نارنجک دستی اشک آور و ماسک ضد گاز و فیلتر مربوط به آن، تعداد 8 حقه وافور بدون چوب و 2 عدد حقه کامل وافور و تعداد 2 عدد سیم حلقه دار کشف شد.

سردار قاسمی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان امنیت برخورد کرده و اجازه عرض اندام به اینگونه افراد نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز