خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خراسان رضوی:

کارگران در تمامی صحنه های انقلاب از ولایت فقیه حمایت کرده اند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۵۱

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کارگران در تمامی صحنه های انقلاب از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت کرده اند و این اوج قدرت نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در همین رابطه گفت:سال های متوالی است که یک راهبرد کلان اقتصادی به عنوان شعار سال مبنای حرکت نظام،حاکمیت و مردم از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود و بی تردید می توان نقش کارگران را در سال جهش تولید، کیفیت محصولات تولیدی و عدم وابستگی به بیگانگان بی بدیل، سازنده و یکی از عوامل مهم تحقق شعار سال عنوان کرد.

وی گفت:کارگران چه در زمان جنگ تحمیلی، چه در زمان تحریم ها و چه در شرایط سخت اقتصادی همیشه از ابتدای انقلاب تاکنون پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و هستند و پیوند نفوذ ناپذیر و مستحکمی بین آنها برقرار است و قطعاً در سایه همین تعامل، تشریک مساعی و تلاش مسئولان و دست اندر کاران جامعه کسب و کار است که اتفاقات مثبت و چشمگیری در سطح کشور رخ خواهد داد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه به ارزش و مفهوم مؤثر فرهنگ کار در بهره وری کارگران اشاره کرد و افزود:زمانی که فرهنگ کار در جامعه نهادینه گردد کار به عنوان یک ارزش تلقی خواهد شد و همه افراد در هر سطحی کار را به عنوان مسیر توسعه و پیشرفت شناخته و دنبال خواهند کرد.

وی فراهم آوردن زمینه های مناسب برای سخت کوشی، خلاقیت ، ابتکار و نوآوری ، احساس مسئولیت و تعهد در جامعه کـارگری و کارفرمـایی را از برکات فرهنگ کار دانست و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را در راستای احقاق حقوق و بهبود معیشت کارگران عزیز بکار گیریم تا گوشه ای از فداکاری ها و تلاشهای همه جانبه و بی چشمداشت این عزیزان را جبران کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز