خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

تعامل قزوینی‌ها در طرح کمک مومنانه قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۴۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مشارکت و تعامل مردم استان قزوین در طرح کمک مومنانه برای دستگیری از آسیب دیدگان ویروس کرونا مثال زدنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: نقش مردم و بخش خصوصی و نیز همدلی دستگاه‌های اجرایی در جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه و حمایت از آسیب دیدگان ویروس کرونا در استان مثال زدنی و ارزشمند است.

حبیبی بیان کرد: بخش اول تأمین کمک‌های مردمی در حوزه پزشکی بود که همه کمک کردند و با خرید و اهدای دستگاه ونتیلاتور، مقادیر قابل توجهی ماسک، گان و دستگاه تنفسی همه سنگ تمام گذاشتند و فشار بیمارستان ها را کم کردند.

وی ادامه داد: میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیلی خوب بود و کسی دست کمک را رد نکرد و همه پای کار بودند و در بخش صنعت از ۱۰ میلیون تا یک میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی اهدا شد.

این مسئول عنوان کرد: برای نمونه، با کمک چند خیر یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۲ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان خریداری و به بیمارستان ولایت اهدا شد که مهمترین نیاز این مرکز تأمین شد که جای تقدیر دارد.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان گفت: در این ایام همه کمک کردند و انسجام ملی موجب شد فشار کرونا بر جامعه کم رنگ شود و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: در مرحله دوم با فعال شدن ستاد ادارات و با اهدای یک تا چند روز حقوق کارکنان و مدیران مقرر شد هر مدیر نحوه جمع آوری کمک‌ها در چند اداره را رصد و نظارت کند تا کارها منسجم باشد.

حبیبی یادآور شد: استاندار قزوین ۱۰ روز حقوق، معاونان ۵ روز، فرمانداران ۳ روز، مدیران دستگاه‌های اجرایی ۲ روز و کارکنان یک روز حقوق خود را برای رزمایش مومنانه اهدا کرده اند تا در این کار مشارکت داشته باشند و متولی کار نیز سازمان بسیج ادارات است.

وی تصریح کرد: جمع آوری جداگانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی، جلب مشارکت مجتمع‌های کشت و صنعت در دستور کار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز