خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر جذب استانداری:

۱۶۴ طرح اشتغال روستایی در قزوین تسهیلات دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۴۰

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: ۱۶۴ طرح اشتغال روستایی استان قزوین که در سامانه کارا ثبت شده‌اند، آماده دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،مرتضی علیخانی در کمیته اشتغال پایدار روستایی استان، اظهار کرد: برای این تعداد طرح، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار بانکی تخصیص داده شده و آماده پرداخت است.

مدیرکل دفتر جذب استانداری افزود: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۵۷۹ طرح اشتغال روستایی به مبلغ ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

علیخانی با بیان اینکه تاکنون به ۸۴۹ طرح حمایتی و ۷۳۰ طرح غیرحمایتی تسهیلات پرداخت شده است، گفت: با بررسی دیوان محاسبات فقط ۹ طرح اشتغال در استان با مشکل مواجه شده بود که آمار بسیار ناچیزی نسبت به طرح‌های اشتغال در کل کشور است.

وی میزان کل اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در استان قزوین ۲۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: ۷۳ درصد تسهیلات در طرح‌های کشاورزی، ۱۴ درصد در حوزه خدمات، هفت درصد در عرصه صنعت و پنج درصد در حوزه سرمایه در گردش پرداخت شده است.

این مسئول یادآور شد: پرداخت تسهیلات بر اساس تاکیدات دولت باید به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و نیمه تمام اختصاص یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز