خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی رخ داد؛

مدیریت غلط شرکت دخانیات کشور موجب تعطیلی کارخانه‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۲۸

متاسفانه مدیریت ناتوان و غلط شرکت دخانیات کشور موجب تعطیلی کارخانه‌های دخانیات ارومیه و خوی و همچنین فرار سرمایه گذار بخش خصوصی شده است.

به گزارش ایلنا، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال 97 در سفر به استان آذربایجان غربی از کارآفرین نمونه بخش خصوصی‌ حوزه مدیریت دخانیات تقدیر کرد.

این در حالی است که با گذشت زمان، مدیریت غلط و ناتوان شرکت دخانیات کشور و عدم پرداخت مطالبات کشاورزان، موجب تعطیلی کارخانه‌های دخانیات ارومیه و خوی و همچنین فرار سرمایه گذار بخش خصوصی به علت بروکراسی‌های پیچیده اداری و عدم اجرای قراردادها شده است.

همچنین متاسفانه بخش خصوصی که محل کارآفرینی و درآمدزایی است این‌روزها با وجود مدیریت غلط به حاشیه رانده شده است.

این امر موجب شده است که نه تنها دخانیات آذربایجان غربی، بلکه سایر مجتمع‌های دخانیات کشور در سایر استان نیز با حداقل ظرفیت به تولید ادامه دهند که این امر در آینده می‌تواند تبعات آن را متوجه کارکنان زحمت کش شرکت دخانیات کند.

مدیریت ناتوان و غلط شرکت دخانیات کشور حتی خشم نماینده مهاباد در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی خانه ملت را برانگیخت که تذکر کتبی این نماینده به شریعتمداری وزیر کار را همراه داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز