خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:

توزیع بسته حمایتی بین تاکسیرانان قزوینی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۱۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: توزیع بسته حمایتی لاستیک و روغن خودرو بین تاکسیرانان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به این که ویروس کرونا باعث کاهش درآمد رانندگان تاکسی شده است، بسته حمایتی لاستیک یارانه‌ای برای تاکسی‌های سمند، پژو و پراید در نظر گرفته شده و کار توزیع آن آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته شده از مارک کویر تایر است و به طور متوسط در حدود ۳۵ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

عرشیان گفت: اولویت دریافت در ابتدا برای آن دسته از تاکسیرانانی است که در سال ۹۷ و ۹۸ بسته حمایتی دریافت نکرده اند و در مرحله دوم نیز اولویت با تاکسیرانان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: روغن خودروی حمایتی تخصیص یافته هم به ازای هر تاکسی ۴ لیتر و از نوع ایرانول است.

به گفته این مسئول، روغن خودرو در حدود ۳۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود و به طور رایگان در تعاونی تاکسیرانان تعویض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توزیع لاستیک و روغن یارانه‌ای بر اساس زمان بندی مشخص که از طریق پیامک به رانندگان تاکسی اعلام خواهد شد انجام خواهد گرفت، بر همین اساس از رانندگان خواهشمندیم به منظور رعایت مسائل بهداشتی، فقط در زمان‌های تعیین شده برای دریافت بسته حمایتی مراجعه کنند.

عرشیان بیان کرد: پارسال برای حمایت از رانندگان تاکسی، افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی به رانندگان تاکسی شد که در همین زمینه ۶ مرحله لاستیک، ۲ مرحله روغن خودرو و ۳ مرحله ارزاق ارزان‌تر از قیمت بازار توزیع شد.

وی یادآور شد: لایحه توزیع بسته‌های حمایتی بین تاکسیرانان در سال ۹۹ نیز در حال طی مراحل کارشناسی در سازمان تاکسیرانی است که بعد از تصویب و ابلاغ در شورای شهر و فرمانداری اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز