خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

بحران کرونا آثار جدی روی شهرداری بندر عباس، خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۱۴

عضو شوارای شهر بندرعباس بیان کرد:در دو ماه پایانی سال 98 با توجه به شیوع ویروس کرونا درآمدهای شهرداری محقق نشده است اگر اردیبهشت سال 99 را هم لحاظ کنیم احتمالا درصد بالایی از بودجه در این ماه‌ها محقق نشده است و ممکن است این کاهش درآمد، آسیب جدی به برنامه‌های شهرداری بزند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجید عسکریزاده گفت: بر همین اساس انتظار شورای شهر از دولت این است که سهم خود را در مدیریت شهری بپردازند و آسیب ناشی از کرونا را جبران کنند.

وی ادامه داد: بدون تردید بحران کرونا موجب تغییرات گسترده در منابع و عملکرد شهرداری بندرعباس می‌شود و در برخی قسمت‌ها نظیر تنظیف شهر موجب افزایش عملکرد و هزینه‌ها و در بخش‌های نظیر فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی موجب رکود می‌شود.

عسکری زاده عنوان کرد:بخش منابع مالی شهرداری با این مشکل دچار انقباض خواهد شد،که لازم است بدنه کارشناسی شهرداری در تعامل باکمسیون های تخصصی شورا، بخصوص کمیسیون بودجه سناریو‌های مختلفی برای این موضوع پیش بینی کرده و اقدامات لازم برای جبران کاهش منابع مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا را انجام دهند.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد:اینجانب در نامه‌ای به ریاست محترم جمهور مسائل فوق را بصورت شفاف بیان نموده و لزوم توجه ویژه به شهر بندرعباس واستان هرمزگان را خواستار شدم.

وی اضافه کرد:مجموعه شورا و شهرداری بندرعباس که از ابتدا در مرکز و در صف مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بوده و هستند می‌بایست برای گذر کم‌آسیب‌تر از این شرایط خود را مسئولانه و با ابتکار عمل تجهیز کند تا امکان پایداری شهر و شهرداری طی دوره بحران کرونا کم‌هزینه‌تر فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز