خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز:

زولبیا و بامیه باید بطور بسته بندی شده ارائه شود/ عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۰۴۴

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلان‌شهر تبریز با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت در واحدهای شیرینی پزی، گفت: عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف عبدالله‌زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا آذربایجان شرقی، همه قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک رمضان به‌ خصوص زولبیا و بامیه در واحد صنفی خود هستند و تامین آن از واحدهای دیگر ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده‌اش به مراجع قضایی برای برخورد قانونی ارجاع داده می شود و اتحادیه صنف قنادان ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان را نیز اولویت خود می داند.

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلان‌شهر تبریز گفت: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیه مجاز به فروش زولبیا و بامیه به‌صورت بسته‌بندی هستند و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله‌ای در مغازه خودداری کنند.

عبدالله‌زاده، با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضدعفونی روزانه واحدهای صنفی قنادی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده فروش بامیه و زولبیا در نزدیکی واحد صنفی آنها، مراتب را با شماره ۱۹۰ فوریت‌های بهداشتی در جریان بگذارند تا به جمع‌آوری و پلمپ آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: شهروندان هم در صورت مشاهده عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت‌های بالا و بدون بسته‌بندی به‌ صورت فله‌ای ، موضوع را به شماره ٣٥٢٣٩٦٩٥ -۴۱ (اتحادیه) و شماره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان (۱۲۴) اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز