خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

فرد آدم‌ربا در تبریز دستگیر شد/ هشدار پلیس به شهروندان برای سوار شدن به خودروهای شخصی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۰۳۴

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی خبر داد که با خودرو به آدم‌ربایی در این کلان‌شهر اقدام می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محبوب علیلو در گفتوگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه فرد رباینده شامگاه روز گذشته دستگیر شد و با جدیت و قاطعیت و بر اساس مقررات به موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: روز اول اردیبهشت ماه جاری نیز یک فقره آدم ربایی در حوالی میدان قونقای تبریز روی داد که در آن زنی که سوار خودروی فرد آدم ربا شده بود، خود را به بیرون پرت کرد و به شدت مصدوم شد. 

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: این پرونده نیز در دست رسیدگی است. 

در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز گفت: فردی که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد، با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۷ دستگیر شد.

سرهنگ نوروزی افزود: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودروی پراید با نصب تابلوی تاکسی بر روی خودرو برای سوارکردن یک شهروند خانم تبریزی در منطقه باغمیشه تبریز اقدام می‌کند که باتوجه به حرکات غیرعادی در هنگام سوار کردن مسافر ، راننده یک دستگاه خودرو دیگر به وی مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش می دهد.

وی گفت: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و با همکاری مردم خودرو را متوقف و راننده را دستگیرکردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه متهم با شیوه جدید و طراحی داخل خودرو ، اقدام به سرقت از مسافران می کرد، ادامه داد: این فرد دستگیر شده تاکنون به ۲ فقره زورگیری با شیوه مذکور اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: پلیس استان از همکاری مردم تبریز در دستگیری متهم تشکر کرده و به شهروندان توصیه کرد از سوار شدن به خودروهای مسافرکش شخصی خودداری کنند و اگر شکایتی در این خصوص داشته باشند به کلانتری ۱۷ تبریز مراجعه کنند. 

این خبر می افزاید، عصر دیروز خبری در فضای مجازی آذربایجان شرقی منتشر شد مبنی بر اینکه راننده خودرویی که در منطقه باغمیشه قصد داشت خانم جوانی را در تبریز برباید، با برخورد به موقع مردم ناکام ماند.

به گفته شاهدان عینی، داخل خودروی راننده آدم ربا به گونه ای طراحی شده بود که وقتی مسافر سوار صندلی عقب می شد، صفحه فلزی سقف رها و فرد بیهوش می شود.

گفته می شود شهروندی که شاهد سوار شدن خانم به داخل خودروی فرد آدم ربا بوده، در یک تصادف ساختگی وی را نجات می دهد و با حضور پلیس راننده دستگیر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز