خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

طرح واکنش سریع در راهداری قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۴۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح واکنش سریع (اقدام ملی) راهداری قزوین به منظور ارتقای ایمنی سطح راه‌ها از امروز در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: از جمله اهداف اجرایی این طرح کیفیت بخشی، تقویت ایمنی راه‌ها و اقدام فوری در ارائه خدمات راهداری جهت افزایش سطح رضایت رانندگان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تاکید بر اینکه طرح واکنش سریع به دنبال تسریع بخشیدن به وظایف ذاتی در حوزه راهداری است، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ملی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر شهرستان‌ از تمام ظرفیت‌ها، اعم از نیروی انسانی، ماشین‌آلات، راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری در جهت اجرای دقیق طرح اقدام خواهند کرد.

حق‌لطفی ادامه داد: تعمیر و ایمن سازی تابلوها، لکه‌گیری چاله‌های موجود در سطح راه‌ها، علایم و حفاظ‌های باز شده یا صدمه دیده خطرناک در راه‌های اصلی و پاکسازی سطح راه از مصالح یا هرگونه اشیای اضافی از جمله موضوعات مرتبط با حوزه راهداری است که باید از سوی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها به طور موثر و فوری در خصوص آن اقدام و در هنگام حادثه نیز با به کارگیری تجهیزات اقدام فوری انجام شود.

به گفته وی، هرگونه اطلاعات دریافتی از سوی مردم، رانندگان عبوری، سامانه ۱۴۱و پلیس راه در خصوص نواقص راه‌ها باید بلافاصله ثبت و اقدام فوری با اعزام گروه ویژه عملیات راهداری جهت رفع مشکل، انجام شود.

این مسئول یادآور شد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح، تمام ماشین‌آلات مقابله با بحران در شرایط مناسب برای ارائه خدمات قرار دارند و در روزهای آینده نیز مانوری به منظور اطمینان از آمادگی کامل نیروها و تجهیزات انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز