خبرگزاری کار ایران

پرداخت یکهزار و ۱۵۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۳۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از پرداخت یکهزار و ۱۵۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال، و سرمایه گذاری شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: سال گذشته  مبلغ ۳ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال معادل ۶۸ درصد اعتبار ابلاغی برای ۸۸۸ طرح توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

علیزاده با بیان اینکه  طرح های مذکور برای ۶ هزار و ۹۳۷ نفر شغل ایجاد می‌کند، گفت:از کل اعتبارات حوزه اشتغال روستایی و عشایری که بالغ بر ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال بوده، شهرستان سیاهکل با پرداخت اعتبار برای ۲۴۱ طرح‌ و پیش‌بینی اشتغال برای ۳۲۲ نفر رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از طرح‌های حوزه جهادکشاورزی، طرح‌های حوزه میراث فرهنگی با مبلغ ۷۷۹ میلیارد ریال در جایگاه دوم و طرح‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز با مبلغ ۶۴۹ میلیارد ریال در جایگاه سوم تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال روستایی قرار دارند.

علیزاده با بیان اینکه در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر  با استفاده از منابع داخلی بانک ها از کل اعتبار ۵ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال اعتبار استان، مبلغ هزار و ۱۵۴ میلیارد ریال  تاکنون از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است ، گفت: در این راستا برای هزار و ۴۵۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی همچنین از اختصاص ۸۷۰ میلیارد ریال  تسهیلات به صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین مبلغ ۳۸۶ میلیارد ریال به طرح‌های بوم‌گردی، ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های گردشگری و ۱۹۶ میلیارد ریال  به پرورش دام و طیور خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز