خبرگزاری کار ایران

با ورود دستگاه قضایی ؛

پلاسما درمانی بیماران کرونایی استان گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۰۷

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گیلان گفت: با ورود دستگاه قضایی برای حمایت از حقوق عامه ، پلاسما درمانی بیماران کرونایی استان گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت،پس از گذشت حدود یک ماه از بهبودی بیماران کرونایی ، بیماران بهبود یافته معاینه گشته و پلاسمای خون آنها پس از استحصال و جدا سازی، آماده استفاده بر روی سایر بیماران کرونایی می‌شود که این امر با تشخیص و تقاضای پزشک معالج قابل انجام است. 

جان احمد آقایی در این باره افزود : در این خصوص استان گیلان به خودکفایی رسیده و نیازی به کمک سایر استان ها نیست و دستگاه قضایی با   دستور رئیس کل دادگستری استان  به این مورد ورود کرده و طی مکاتبه با مدیر کل سازمان انتقال خون استان گیلان خواستار تسریع در اجرای پلاسما درمانی بیماران کرونایی شده که هم‌اکنون اولین مورد آن با موفقیت به انجام رسیده است.
 
 در حال حاضر متولی این امر مرکز انتقال خون استان گیلان است که همه نهاد‌ها و مسئولان استان مکلفند برای صیانت از جان شهروندان گیلانی همکاری صمیمانه داشته باشند .
 
امید است این امر مهم با تلاش و همدلی مسئولان تمامی دستگاه ها ،  سرعت بیشتری به خود گرفته تا بدون فوت وقت باعث نجات جان تعداد بیشتری از هم استانی های‌مان که مبتلا به این ویروس هستند ،شوند.
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز