خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

همراهی رسانه ها در پیشگیری و کنترل کرونا در البرز تاثیر مثبت داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۱۱

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی در دیدار با اصحاب‌رسانه گفت: جامعه خبری البرز به عنوان یکی از عوامل مهم کنترل و پیشگیری کرونا ویروس در استان، همراه با کادر درمانی، تلاش کرد و در انعکاس اخبار و تصمیمات اتخاذ شده مسئولان، تاًثیر مثبتی داشت.

به گزارش ایلنا، حسین کریم امروز در جمع اصحاب رسانه که به دعوت از خانه مطبوعات البرز و سازمان بسیج رسانه ای استان و به مناسبت هفته سلامت برای تقدیر از زحمات کادر درمان در بحران کروناویروس در محل دانشگاه علوم پزشکی البرز حاضر شدند با اشاره به اینکه در کنار تلخی و  مشکلات دوران شیوع  کرونا، اظهار داشت: همدلی و همراهی به عنوان عامل مهم توفیق در درمان و پیشگیری از کرونا حائز اهمیت بود که این مهم در کادر درمان و مردم بخوبی نمایان شد.

وی افزود: البرز، استان آسیب پذیر است و در شرایط پیش آمده با توجه به تراکم جمعیت، ممکن بود در برابر کرونا، بیشتر از آنچه که اکنون حادث شده است، برای مردم دچار مشکل شود اما خوشبختانه با رعایت تدابیر لازم از بحران جدی پیشگیری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با عنوان اینکه پیشگیری، پیگیری و درمان از زمان شیوع کرونا تاکنون در البرز بخوبی انجام شده است، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی البرز، فاصله مکانی و مجاورت با شهرهای  تهران، قم و استان هایی که از روزهای اول شیوع، دچار بحران  شدند، می توانست البرز را با بحران جدی تری روبرو کند اما هماهنگی، انسجام و اتخاذ تدابیر و تصمیمات بین مسئولین و مدیران استان و همچنین برگزاری منظم و به موقع ستاد مبارزه با کرونا عوامل کنترل کرونا در البرز بود که با عامل مهم همراهی و رعایت پروتکل‌ها از طرف مردم با موفقیت دنبال شد.

کریم اضافه کرد: اصحاب رسانه که همیشه همراه کادر درمانی در استان در امر مقابله با کرونا همراه و همگام دانشگاه علوم پزشکی بود نیز به عنوان عامل موثر پیشگیری و کنترل کروناویروس حائز اهمیت بود چنانکه با انعکاس صحیح و به موقع تصمیمات اتخاذ شده مسئولین، در همراهی مردم تاثیرگذار بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در شرایط پیش رو بر این همراهی تاکید کرد و گفت: امید می رود با تلاش جامعه رسانه در ادامه شیوع کرونا از بحران جدی در روزهای آتی و ابتلاء شهروندان و البرزنشینان، جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز