خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار :

فعالیت هتل های قزوین از سرگرفته می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۰۷

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: برخی مشاغل کم خطر از جمله هتل ها و مراکز فنی خودرو از روز شنبه فعالیت خود را در استان قزوین آغاز می کنند.

‌به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تیم‌های بازرسی از این پس با عنوان دیده بان سلامت برای بازرسی از اصناف اقدام خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: ارائه آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا مجاز نیست و تنها رئیس دانشگاه علوم پزشکی در صورت لزوم می‌تواند اطلاع رسانی در این زمینه را انجام دهد.

حبیبی یادآور شد: محدودیت‌های ایجاد شده و مأموریت دستگاه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت هم ادامه دارد و بعد از این تاریخ تصمیمات جدید اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه‌های سوخت باید در سامانه ثبت نام کنند و مشاغلی چون آرایشگاه‌ها، استخرها و رستوران‌ها (فقط بیرون بر) فعلاً اجازه فعالیت ندارند و ساعت کار اصناف و بازاریان تا ساعت ۱۸ تعیین شده است.

این مسئول از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین در خصوص نظارت بر فعالیت مساجد تشکر کرد و گفت: پخش اذان و قرآن و فعالیت مجازی در مساجد اشکالی ندارد اما از تجمع افراد و برگزاری مجالس همچنان باید خودداری شود.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: فعالیت هتل‌ها با نظر دانشگاه علوم پزشکی و سپردن تعهد الزام جدی در رعایت نکات بهداشتی مجاز است و شروع به فعالیت رشته‌های ورزشی کم خطر با نظر دانشگاه اعلام خواهد شد.

حبیبی عنوان کرد: از مدیران بانک‌ها انتظار و توقع بیشتری داریم تا مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند و در وصول اقساط بانکی و رعایت بهداشت محوطه بانک‌ها و دستگاه‌های کارت خوان جدی تر عمل کنند.

وی افزود: غربالگری امدادگران و رانندگان تاکسی ضروری است و آرامستان ها همچنان تعطیل و تجمع در آنها ممنوع است.

این مسئول از آغاز فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو از روز شنبه در استان هم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز