خبرگزاری کار ایران

در دیدار باقرزاده و رئیسی مطرح شد؛

لزوم برنامه های جهش تولید در توسعه بخش کشاورزی استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۴۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در دیدار با نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان از لزوم اجرای برنامه های جهش تولید در توسعه بخش کشاورزی استان هرمزگان به خصوص منطقه شرق هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی باقرزاده همائی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با حسین رئیسی نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان صبح امروز دیدار کرد.

در این دیدار رئیسی نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس یازدهم در جهت توسعه تعاملات دولت ، مجلس و حل مسائل و مشکلات کشاورزی، دامداری و صیادی منطقه شرق هرمزگان و نواحی تابعه گفت: بررسی مشکلات کشاورزان، دامداران و جامعه صیادی منطقه شرق هرمزگان شامل شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و نواحی تابعه با جدیت و همت نمایندگان مجلس دنبال می شود.

 وی با بیان اینکه هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های غنی مناسب کشاورزی در بخش زراعی، باغی، شیلات و دام و طیور باید مشکلات آن به سرعت و جدیت مرتفع شود، خاطرنشان ساخت: توسعه بخش کشاورزی این استان بایستی همگام با برنامه های جهش تولید دنبال شود.

همچنین در این دیدارعلی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری های آنان برای رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی قدردانی کرد .

سامانه 3315 (صدای کشاورز) بدون گرفتن پیش شماره در سراسر استان جهت گزارش های مردمی، انتقادات و پیشنهادات در تمام استان فعال بوده و بهره برداران و کشاورزان می توانند وجود هر نوع آفت و یا سایر مسائل مربوط به حوزه کشاورزی را با سازمان جهاد کشاورزی درمیان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز