خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش باران در اکثر استان‌های کشور/ بارش‌های شدید در استان‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۶۰

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز اغلب نقاط کشور در نیمه غربی، شمالی و بخش‌هایی از مرکز بارانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، سواحل جنوبی دریای خزر و استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق بارش رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌های امروز در جنوب آذربایجان غربی، شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و اردبیل شدت خواهد داشت.

این کارشناس اظهار کرد: فردا جمعه، در استان‌های های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل دامنه‌های البرز و زاگرس، شمال شرق و شرق کشور ادامه بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز و فردا به سبب کاهش دما، در مناطق مستعد و کوهستانی، بارش‌ها به شکل برف خواهد بود. همچنین دریای خزر مواج می شود.

رفیعی ادامه داد: روز شنبه از سمت غرب کشور سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان نیمه ابری است و به تدریج بارش باران آغاز می‌شود. همچنین احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای یک درجه و گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای ۳۵ درجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز