خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

بارش باران و تگرگ در قزوین/ هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۴۶

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر و لغزندگی سطح جاده های این استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ندا مشاطان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی روزهای گذشته، با ورود سامانه بارشی از امروز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و تگرگ همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: هواشناسی قزوین به دلیل وضعیت جوی استان در اطلاعیه شماره ۳ خود، علاوه بر آبگرفتگی معابر نسبت به لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید افقی و اختلال در ترددهای جاده‌ای نیز هشدار داده است.

به گفته مشاطان، بارندگی‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه یافته و از بعداظهر شنبه هفته آینده نیز شاهد فعالیت سامانه جدید بارشی در سطح منطقه تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت که جزئیات آن طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته سیردان در بخش طارم سفلی و آوج با ۷ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت ۱۱ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز